Wine Garden ֊ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Թվային մարքեթինգի ռազմավարությունը, ինչպես բոլոր այլ դեպքերում, կարելի է մշակել՝ պատասխանելով մի քանի հարցի՝

ՕգմենթԱր ընկերությունը ստեղծվել է 2015 թվականին, Գորիս քաղաքում։

Ընկերությունը զբաղվում է՝ 

  • Եռաչափ տպիչների արտադրությամբ
  • Եռաչափ մոդելավորմամբ
  • Եռաչափ առարկաների արտադրությամբ

Առանցքային են համարվում հետեւյալ դրույթները․

  • Ընկերության եռաչափ տպիչներն իրենց որակով վստահություն են ներշնչում

Ստորեւ բերված հարցերի պատասխանելու դեպքում հնարավոր է հստակեցնել այն արժեքները, որոնք ունի բիզնեսն իր հաճախորդների համար․

  • Ծառայության ու ապրանքի ի՞նչ փաթեթներ եմ առաջարկում հաճախորդների համար
  • Ինչքանո՞վ է արժեքավոր իմ պրոդուկտը հաճախորդի համար
  • Հաճախորդի խնդիրներից որի՞ն է լուծում տալիս իմ պրոդուկտը
  • Հաճախորդների ո՞ր կարիքներն եմ բավարարում
  • Ըստ ընդհանուր կարիքների
  • Ըստ ընտհանուր վարքագծի
  • Ըստ նախասիրությունների
  • Ըստ բնակության վայրի
  • Ըստ տվյալ բիզնեսի համար առանձնահատուկ ուրիշ հատկանիշների

ՇԱԲԱԹԱԿԱՆ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Երեքշաբթի

  • Լուսանկար

Չորեքշաբթի

  • Հետաքրքիր փաստ

Հինգշաբթի

  • Լուսանկար